YAŞAM
YAŞAM HaberleriKocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli Üçgaziler’de doğa ve dayanışma buluştu
Kocaeli İzmit Belediyesinin düzenlediği Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay rotasını Üçgaziler Köyü’ne çevirerek katılımcılara unutulmaz bir doğa deneyimi sundu.
KOCAELİ (İGFA) - İzmit Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, bu ay Üçgaziler Köyü’nde yapıldı. Katılımcılar, 5 kilometrelik parkurda doğayla iç içe keyifli bir yürüyüş gerçekleştirdi.
YENİ ROTALAR KEŞFEDİLMEYE DEVAM EDECEK
İzmit’in köylerini tanıtmak ve kırsal kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla düzenlenen etkinlikte, yürüyüş sonunda katılımcılara sıcak çorba ikram edildi. Her ay farklı bir köyde gerçekleştirilen Bizim Köy Doğa Yürüyüşü, doğaseverlere yeni rotalar keşfetme imkânı sunmaya devam edecek.
Anahtar Kelimeler:
kocaeli üçgaziler’de
doğa
ve
dayanışma
buluştu
-
Gümrük Muhafaza'dan uyuşturucu kaçakçılarına rekor darbe... 3 yılda 109 ton uyuşturucu! -
Sakarya'da 55 okuldan 3 bin öğrenci SGM atölyelerinde buluştu -
Bakan Bolat: Yapay zeka ve dijitalleşme rekabetin temel unsuru oldu -
Konya'nın dünya başkanlığına Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik -
Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor -
İzmir Büyükşehir Türk jimnastiğine yeni yıldızlar kazandırıyor -
Çayırova’nın genç basketbolcuları Marmara bölge şampiyonu oldu -
Bursa Yenişehir'de minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş

